tirsdag 20. oktober 2009

Ekte kjærlighet!

SKO!
Karoline tok influensavaksine i går, noe som medførte feber i dag:(
Å så i deeeet fine været da!
Ville mye heller vært på jobb, og ute der i fineværet ja.
Men, men. Sånn er det jo bare.
Siden jeg uansett måtte tilbringe dagen inne, så har det gått litt i diverse kake-og muffinslaging, husvask/rydding.
Vintertøy og sko skal fram, og da måtte jo skoskapene tømmes for sommersko for å lage plass til luer og skjerf.
Skoskap her i huset brukes til så mangt, alt etter årstid;)

Jeg lurer litt på om jeg har en liten fetisj på sko. En liiiiten en bare.
Men det er jo ekte kjærlighet da!

Bare en liten andel av samlingen min som er oftest i bruk.
Ser jeg skulle hatt noen sorte også ja.

Disse er de ultimate favorittene!
De er så tøffe at jeg stråler når jeg går med de.
Rar, jeg?
Jepp:D
Digger Moods of Norway, så gleden var stor da jeg "ramla" over de i sommer i Trondhjem.
Ønsker meg forresten den gullfarga Gråtassen som står i butikken der.
Vil spraye den LILLA seff;)

Dette er de andre favorittene som jeg fant i Sverige i fjor!
Er slik herlig, rund foran. Litt golfskoaktig.
Og som den gulljenta jeg er, så fortjener jeg jo å gå i gullsko. Ikke sant? Hehe.

Dette er jo strengt tatt ikke sko, men jeg føler EKTE kjærlighet til det!
Mamma malte det til meg, og det er bare helt nydelig!
Takk mamsen min! Du er best!

Lite håndarbeide her, men måtte bare dele min materialistiske glede!

Have a nice one.

Annicen

3 kommentarer:

Laila sa...

jeg kunne ikke vært mer enig med deg...var en tur på roseby i dag, og gud vet hvor mange fine sko som er i butikkene nå, og jeg ville ha omtrent halvparten av butikkene!!! vil ha masse penger!!! Nåååå! Jeg vil ha fler sko!!
JEG TRENGER SKOOOOO!!!!!!

hmmmkremt..oki...ja, jeg synes også bildet som mamsen din har mala er knallfint...jeg vil herme og lage noe lignende, haha. Bare fordi jeg ikke har fantasi selv :D

låv juu <3

mamma sa...

hei

sipusa sa...

Har altså ikke skodilla, men de øverste skoene der var bare fabelaktige! Fra moods of norway altså? Har hatt litt *hm* følelse for de, men de skoene får meg til å forandre mening litt, må innom butikken deres og se nærmere tror jeg.....eller kanskje ikke;-)